Вашата чанта е празна!
Уважаеми клиенти, моля внимателно прочетете тези условия, преди да използвате този уеб сайт. Ако използвате този уеб сайт се счита, че приемате и сте съгласни с тези условия.
Условия за връщане и замяна на продукти.
Онлайн магазин FashionStore.BG уверява своите клиенти, че могат да върнат или заменят закупената стока в срок от 14 календарни дни от датата на получаване.
Моля, не разпечатвайте и не ползвайте продукта в случай, че възнамерявате да се откажете от поръчката си!
ВАЖНО: Запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето в съгласие с Чл. 57.5. от Закон за защита на потребителите! ЛИНК https://kzp.bg/data/content/u/6/upload/Laws/zzp.doc
Всички продукти от категория “Здраве и красота и хорека” в fashionstore.bg са такива, свързани със здравето и/или личната хигиена на потребителите. Съответно те могат да се върнат в рамките на 14 дневният срок, само ако не са използвани и са със същата опаковка, с която са били получени. Опаковките на аксесоарите и/или приставките към тези продукти трябва да са неразпечатани. Подкатегориите, в които могат да бъдат намерени тези продукти са:
Правото на отказ на потребителя от договора не се прилага за:
Съгласно чл. 55 и чл. 57 от ЗЗП: Всички продукти свързани със здравето и/или личната хигиена на потребителите /описани подробно по-долу/, могат да се върнат в рамките на срока, който е предоставен за отказ от договора за покупко-продажбата им, сключен от разстояние, само ако не са използвани и са със същата опаковка (всички фабрично залепени етикети и стикери трябва да са на стоката), с която са били получени и тя е неразпечатана. Това включва всички артикули, фигуриращи в следните категории:
Във случай на желание от страна на клиента да върне даден продукт, то следва да изпрати номер на негова лична банкова сметка, по която желае да бъде възстановена сумата и уведоми екипа на FashionStore.BG/задължително на името на клиента поръчал съответните артикули/ и попълва задължително формата за връщане в онлайн магазина на адрес http://www.fashionstore.bg/?route=account/return/add
ВАЖНО ЧЕТЕТЕ!
Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Потребителят не носи отговорност за намалената стойност на стоките, когато търговецът не го е уведомил за правото му на отказ по чл. 47, ал. 1, т. 8. от ЗЗП.
Ако потребител упражни правото си на отказ, след като е използвал стоките до степен, която превишава необходимото за установяване естеството, характеристиките и доброто им функционирането, той не губи правото си на отказ от договора, но отговоря за евентуално намалената стойност на стоките!
Доставчикът отбива от заплатената сума 15% и възстановява на потребителя остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена опаковка/; Доставчикът отбива от заплатената сума 25% и възстановява на потребителя остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е с видими следи и / или дефекти, които са резултат от употреба извън обичайния начин, необходим за установяване на естеството, характеристиките и функционирането й. С цел да установи естеството, характеристиките и доброто функционирането на стоките потребителят следва да борави със стоките и да ги изпробва така, както това би му било разрешено в магазин. Например потребителят следва само да пробва дадена дреха, но не и да я носи. Следователно, по време на срока, в който може да се откаже от договора, потребителят следва да борави със стоките и да ги изпробва, като полага необходимата грижа. Можете да изпробвате стоката, но не и да я ползвате. Ако си купите прахосмукачка, можете да я включите в електрическата мрежа, за да направите проверка, но не можете да чистите с нея. Стоката не трябва да бъде употребявана през тези 14 дни, защото връщането означава, че ние трябва да можем да я продадем на друг. Потребителят трябва да представи на Онлайн магазина стоката в оригиналната ѝ опаковка, в запазен търговски вид, всички числящи се към стоката аксесоари, принадлежности и документи, вкл. документите за покупката.
Мога ли да върна нещо, което съм купил по интернет, ако не ми харесва? Информация за правата на клиентите https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_bg.htm
ДА. След като закупена по интернет стока бъде доставена, разполагате с 14 дни да решите дали да я задържите. Това право на отказ обаче не важи при покупката на:
При връщане на продукти:Всеки потребител има правото да върне поръчания уред в срок от 14 календарни дни след получаването. Това може да стане при следните условия:
Уведомете екипа на FashionStore.BG на телефон 0876 133 808 и изпратете артикула СЛЕД КАТО СТЕ ПОЛУЧИЛИ ИНСТРУКЦИИ КЪДЕ ДА СЕ ВЪРНЕ.
Отговорност е на клиента да изпрати пратката, опакова в защитна опаковка, куриерски плик със цел да не се развали търговският вид на продукта.
Важно:
Екипът на FashionStore.BG не приема за връщане на продукти, които видимо са:
РЕКЛАМАЦИЯ
От закона за защита на потребителите и правилата за търговия и продажби от разстояние, потребителят има право на рекламация при:
Следните продукти не подлежат на връщане и размяна.
При констатация на дефектен продукт до 24ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, FashionStore.BG се ангажира той да бъде подменен с нов съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител или да възстановим заплатените от Вас стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Вие като потребители сте упражнили правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, отремонтирането на стоката се поема от посочените в гаранционната карта сервизи.
ВАЖНО!
Снимки на артикулите - FashionStore.BG Ви уведомява, че всички снимки на артикулите са предоставени от съответните производители/вносители. FashionStoreBG НЕ носи отговорност за цветовото различие при вида на продуктите при различните монитори на клиентите. Всички артикули и снимки са с възможно най- добро качество и са съпоставяни от каталозите на фирмите вносители или техни представители за България.
Екипът на FashionStore.BG извършва проверка на всички продукти, поръчани от клиента преди да бъде изпратена до получателя и по куриер.
При повредена цялост на доставката, клиента задължително трябва да направи рекламация в момента на получаването на колета предназначен за него на куриерската фирма или представител и да уведоми екипа на FashionStore.BG.